Omletă cu ciuperci

E foarte usor sa prepari un mic dejun hranitor sau o gustare in timpul zilei din oua. Omletele se pot face in foarte multe feluri, cu multe ingrediente, dupa gustul fiecaruia. Iata o idee simpla, cu ciuperci proaspete.

Timpi de preparare:

  • Timp de reparare 10 minute
  • Timp de gătit 10 minute
  • Nr porţii 2

Ingrediente:

  • 3 cepe verzi
  • 100 g amestec de diferite ciuperci
  • 4 ouă
  • 2 linguriţe de kecap manis
  • 1 lingură de coriandru proaspăt, tocat

Preparare:

Feliaţi subţire ceapa verde şi ciuperc . cingeţi 2 linguriţe de ulei într-o tigaie neaderentă, cu diametr .1 ?; 18 cm. Sotaţi ceapa şi ciupercile la foc mediu, în jur de 5 mim.! r au până când se înmoaie. Scoteţi-le pe o farfurie.

Ştergeţi tigaia cu un şerveţel, apei încingeţi 1 linguriţă de ulei pe foc moderat. într-un castron, bateti ouăle folosind o furculiţă; turnaţi jumătate din mixtură în tigaie, înclinând-o, astfel încât ouăle să acopere complet fundul. Ridicaţi marginile omletei pe măsură ce aceasta se tace, lăsând oul crud să se scurgă în tigaie. Gătiţi 1 minut -sau până ce omleta se încheagă dedesubt, dar este încă lichidă la suprafaţă.

Puneţi jumătate din mixtura de ciuperci în mijlocul omletei. Pliaţi cam o treime din omletă către centru, apoi din nou, ca să închideţi umplutura înăuntru. Lăsaţi omleta să alunece pe o farfurie, stropiţi’O cu jumătate din sosul kecap manis şi presăraţi deasupra jumătate din cantitatea de coriandru. Păstraţi-o caldă.

Repetaţi operaţiunea pentru a prepara cea de-a doua omletă. Serviţi-le fierbinţi.

Variante

Faceţi omleta la fel, dar încercaţi următoarele combinaţii pentru umplutură:

  • frunze de spanac tânăr, sotate, brânză feta sfărâmată şi mărar proaspăt, tocat
  • fâşiuţe de şuncă, roşii tocate şi brânză Cheddar rasă
  • creveţi gătiţi şi/sau carne de crab fiartă
  • somon afumat, brânză de capră cremoasă şi pătrunjel proaspăt,

Soluţie rapidă

Cumpăraţi ciuperci gata curăţate, pentru a economisi timp.

Sfatul bucătarului

Kecap manis este un sos de soia indonezian, gros şi dulce. Dacă preferaţi, folosiţi sos de stridii.

FIECARE PORŢIE CONŢINE 714 kJ, 170 kcal. 15 g proteine, 10 g grăsimi (3 g grăsimi saturatei, 5 g carbohidrati (4 g zahăr), 2 g fibre. 365 mg sodi

loading...